Tlf: 400 42 572

Konsert med Spell Jazzoktett og Wenche B. Lien.

November 2018 hadde vi konsert med Spell oktett med sangerinne Wenche B. Lien. Oktetten trakterte instrumenter som følger; saxofoner, trompet, trombone, piano, gitar, bass og trommer. Oktetten har de senere år gjestet flere jazzklubber og festivaler.
Arrangementet består av musikk fra den gylne tid i svensk jazz med hovedvekt på Monica Zetterlund og er inspirert av Bellman og svenske folketoner. Et takknemlig og fulltallig publikum storkoste seg gjennom en kveld med stor stemning og nostalgisk jazz.

Julemarked 2023

270116 logo1 258014m Logo KIWI pos arr.tj. logo nvio top logo